Mijn terugkijk op Curaçao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tom Voets - WaarBenJij.nu Mijn terugkijk op Curaçao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tom Voets - WaarBenJij.nu

Mijn terugkijk op Curaçao

Blijf op de hoogte en volg Tom

07 Augustus 2016 | Curaçao, Curaçao

Bon dia,

Mijn laatste weken op Curaçao waren nog hartstikke leuk. Ik heb een lekkere week vakantie gehad en nog veel genoten van het goede weer, strand en gezelligheid. In deze week ben ik nog veel naar het strand geweest met de mensen met wie ik heb gewoond en natuurlijk nog een paar keer opstap geweest waar we altijd naartoe gingen. Natuurlijk heb ik ook nog een paar duiken gemaakt die week samen met mijn baas. De laatste keren kon ik nog gaan dus heb ik daar ook optimaal gebruik van gemaakt. Het was echt kei leuk!

Na die week ben ik weer lekker naar huis gegaan. Het was natuurlijk ontzettend wennen en raar om naar huis te gaan. Je hebt er veel mensen leren kennen en natuurlijk ook vrienden gemaakt omdat je er zo lang mee hebt gewoond. En om daar afscheid van te nemen is het vreemd om weer naar de realiteit te gaan in Nederland. Maar het meeste wat ik heb gemist is toch me bed en weer lekker thuis zijn, dit is toch ook wel weer lekker hoor!

Nu ik weer thuis ben is het ook leuk om weer iedereen te zien en je verhalen te vertellen wat je daar nu allemaal hebt meegemaakt en hoe het er daar aan toe gaat. Het is echt een wereld van verschil.

Nu ik terug kijk op mijn tijd in curaçao en wat ik allemaal heb meegemaakt kan ik met een goed gevoel zeggen dat mijn buitenlandse stage geslaagd is. Je leert er zo ontzettend veel en komt echt een heel stuk volwassener terug. Je staat er helemaal alleen voor als er iets is zul je het toch zelf moeten oplossen en dit is me toch wel heel goed af gegaan. Je kunt natuurlijk wel de hulp vragen van andere huisgenoten maar alsnog zul je het allemaal zelf moeten doen.

Het was echt kei leuk met vallen en opstaan maar heb me er altijd door heen geslagen. En ben toch wel trots op mezelf dat ik toch allemaal heb gedaan.

Ayo,

Tom Voets

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Tom

Actief sinds 15 Mei 2016
Verslag gelezen: 573
Totaal aantal bezoekers 1517

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 31 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: