Mijn stageactiviteiten - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tom Voets - WaarBenJij.nu Mijn stageactiviteiten - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tom Voets - WaarBenJij.nu

Mijn stageactiviteiten

Blijf op de hoogte en volg Tom

24 Juni 2016 | Curaçao, Curaçao

Bon dia,

Vandaag begin ik als eerste met een nieuwe update, dit wordt al weer mijn derde reisverslag. De tijd gaat snel hier vooral als je weer een nieuw reisverslag schrijft weet je dat er al weer een paar weken om zijn. Maar hoe zien mijn werkdagen op Curaçao eruit?

Mijn werkdag begint altijd al vroeg om 6:45 gaat de wekker af en vervolgens na even wakker te worden ga ik om 7:30 weg om naar stage te gaan. Het is ongeveer 10 a 15 minuten rijden met de auto en dan begin ik vervolgens om 7:45.

Voor degene die het nog niet weten, ik loop stage bij een duikschool op curaçao. Dus begin altijd iedere ochtend met de het buiten zetten van de duikspullen. Vervolgens kijk ik in de agenda wat er die dag op de planning. De duiken beginnen in de ochtend al dan komen klanten naar de duikschool of ze worden opgehaald. Zodra de klanten er zijn ben ik degene die ze helemaal klaar maakt voor de duik. Ze moeten een blad met wat vragen invullen en in de tussentijd ga ik duikspullen pakken en even met de klanten passen of alles goed zit. Vervolgens ga ik de setjes in elkaar zetten en de rest van de spullen pakken die nodig zijn. Daarna kan alles in de auto worden gedaan en zijn klaar om te gaan.

In de tussentijd dat de instructeurs zijn duiken blijf ik op de shop om gasten te ontvangen als ze spullen willen huren en beantwoord mails. Vervolgens zijn ze terug van duiken dan haal ik de auto dus weer leeg en zorg dat alles weer gewassen is en de rest van de spullen ruim ik op. Als alles in orde is breng ik de klanten weer terug naar hun hotel/appartement als dat nodig is.

Dit zijn de standard werkzaamheden waar ik mee bezig ben. Af en toe komt er een groep die willen snorkelen en dan mag ik mee gaan om deze mensen te begeleiden. Dat is altijd wel even lekker als ik de zee in mag tijdens stage want het is natuurlijk ontzettend warm hier.

Maar hoop dat jullie zo een kleine indruk hebben gekregen wat ik hier zowel allemaal doe. Daarnaast is er nog genoeg vrijetijd en geniet ik ook nog steeds op het altijd zonnige curacao!

Ayo,

Tom Voets

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Tom

Actief sinds 15 Mei 2016
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 1529

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 31 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: